Εχει πανσέληνο απόψε , και είναι ωραία




Πανσέληνο +Έκλειψη 6.08.2009
(7.07.2009 έγινε το ίδιο)








Σχοινιάς, "Sailing academy",
party "Πανσέληνο"




Στη μεση ενος μικρου σπιτιου που 'χω νοικιασει
Το γελιο ενος μωρου παιδιου με'χει αγκαλιασει
Τα ζητησα ολα απ 'τη ζωη μου
Τα πληρωσα με τν ψυχη μ
Να 'χει ενα τοπο η καρδια πριν να γερασει

Εχει πανσεληνο αποψε κ 'ειναι ωραια
ειναι αλλιωτικη η σιωπη χωρις παρεα
Δε νιωθω θλιψη μα μου 'χει λειψει
Το κοριτσακι αυτο που αγαπησες τυχαια
Δε νιωθω θλιψη μα μου 'χει λειψει
Το λαγνο ψεμα σου που τα 'κανε ολα ωραια

Ειναι σκληρο για μια γυναικα να 'ναι μονη
Στο λεω τωρα που η αληθεια δε θυμωνει
Οση και να 'ναι η δυναμη μου
Θελω εναν ανθρωπο μαζι μου
Η μοναξια στινει παγηδες και πληγωνει

Μα εχει πανσεληνο αποψε κ 'ειναι ωραια
Το σπιτι μου ερημο μα κανουμε παρεα
Δε νιωθω θλιψη μα μου 'χει λειψει
Το κοριτσακι αυτο που αγαπησες τυχαια
Δε νιωθω θλιψη μα μου 'χει λειψει
Το λαγνο ψεμα σου που τα 'κανε ολα ωραια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...