Μάννα Γη



Βαδίζω αργά με πόδια γυμνά,
νοιώθω το χώμα να βουλιάζει
ν αγκαλιάζει τα πέλματα,
νοιώθω τις νοητές ρίζες μου
ν' απλώνονται βαθιά στο χώμα.

Η γη ένα με στο σώμα μου
η ανάσα μου φτάνει ως τον ουρανό,
αγγίζω τα δέντρα τους κορμούς
οι ρίζες τους βαθιά μες το χώμα.

Αισθάνομαι παντού ανάσες
τα πουλιά πάνω στα κλωνάρια
τα ζώα τα ψάρια τα φυτά
όλα μικρές ανάσες
με αόρατες ρίζες βαθιά στη γη.

Υψώνω τα μάτια μου στον ουρανό
τα σύννεφα ο ήλιος η θάλασσα
ο αέρας ένα με τη γη,
αόρατοι δεσμοί μας ενώνουν
μέσα στη μεγάλη αγκαλιά της γης

κι αυτή δίνει απλόχερα ζωή σε όλους!

Γη Μάννα!
σιγά σιγά σε σκοτώνουμε

Μουσική: Μιχάλης Νικολούδης



Μουσική: Μιχάλης Νικολούδης
Στίχοι: Πάρης Μίτσος
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Σκουλάς
Δίσκος: Αιολία - 1995
Άλλες ερμηνείες: Νίκος Ξυλούρης

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον Ήλιο-Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.
_____________________________
(GB) - translated by " jaxlarus "

Sun God

Im gone, flying like a cloud
along with Sun God my friend
Drunk by the winds nectar*
Embracing earth and sky

Im not scared, even without wings
The blue sky holds me in its arms
I sleep on high mountains
I sent my kisses over to the Aegean Sea

In search of freedom through the winds
Im not a mortal anymore
Im lifting way up high, I feel the love inside
Im a golden, bodiless eagle

Im not scared, even without wings
The blue sky holds me in its arms
I sleep on high mountains
I sent my kisses over to the Aegean Sea

Im gone, flying like a cloud
along with Sun God my friend
Drunk by the winds nectar
Embracing earth and sky

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...