Οι Τεσσερις Τοιχοι


«Ενώ είμαι πολύ κοινωνικό άτομο, στις προσωπικές σχέσεις μου είμαι προβληματική. Ποτέ δεν είμαι ευχαριστιμένη.Πάντα θέλω κάτι παραπάνω.
Αυτό νομίζω με στοιχειώνει. Που αυτό το παραπάνω ίσως να μην υπάρχει η να είναι εξαιρετικά δύσκολο να το βρω. Πόσο μου `χει λείψει να μου αφήσει κάποιος ένα σημειώμα, να ζωγραφίσει κάτι για μένα...
Πρέπει να βρω κάποιον. Πρέπει να είμαι με κάποιον για να είμαι ευτυχισμένη. Αλλά δεν ξέρω αν ποτέ θα ερωτευθώ πραγματικά κάποιον η θα ερωτευθώ την ιδανική εικόνα, του ερωτευμένου ζευγαριού, με οποία έχουμε μεγαλώσει.
Μέχρι τότε θα γνώριζω κόσμο. Και πάντα θα προσέχω πολύ τι θα πω, μην πω η κάνω κάτι που θα με θεωρήσει εύκολη. Επαψα να λειτουργώ αυθόρμητα. Εχουν αγριέψει τα πράγματα, ο κόσμος έχει αγριέψει. Δεν αωοίγομαι, φοβάμαι. Δεν ξέρεις γιατί ο άλλος θέλει να βγεί μαζί σου, δεν ξέρεις πως θα σε αντιμετωπίσει. Οι άντρες, και αυτοί πολύ φοβισμένοι. Τους καταλαβαίνω. Αυτό το παιχνιδάκι της εξουσίας, δυστυχώς, το παίζω και εγώ. Προσπαθώ, υποσυνείδητα μάλλον, να ευνουχίζω αυτόν που έχω απεναντί μου. Με αυτό τον τρόπο νιώθω ότι κερδίζω πόντους.
Υπάρχει φόβος να βγείς έξω. Οχι από το σπίτι σου – όλοι έξω από τα σπίτια μας είμαστε. Γνωρίζουμε κόσμο, μιλάμε με ανθρώπους, βγαίνουμε από το σπίτι, αλλά έχουμε τέσσερεις τοίχους γύρω μας. Δεν ανοίγουμε κανένα παράθυρο. Δεν είμαστε ανοιχτοί στον έρωτα."
Κάτια Γκουλιώνη 26 ετών, ηθοποιός
Του Κώστα Καρασαββίδη (Περιοδικό Κ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...