Ραντεβού στα όνειρά σου


Είναι μικρές οι λέξεις
πες μου πώς να χωρέσεις
σε μία λέξη μια ματιά
Σε μία λέξη μόνο
να κλείσεις χαρά και πόνο
του έρωτά μας τη φωτιά
Κράτα μου μια ματιά
στα μεγάλα σου μυστικά
μη μου λες καληνύχτα
δεν τελειώνει η νύχτα για μας
Σαν όνειρο θα σε βρω
που βγαίνει αληθινό

Ραντεβού στα όνειρά σου
στον παλμό του έρωτά σου
για μια βόλτα στης αγάπης τα κρυφά
Ραντεβού στη μοναξιά σου
συντονίσου στην καρδιά σου
το ταξίδι συνεχίζεται για μας

Είναι στιγμές η αγάπη
χαμόγελο μεσ΄το δάκρυ
ρίγος που πιάνει την καρδιά
Κάποιες στιγμές τρομάζει
κι όμως για δες πώς μοιάζει
όλος ο κόσμος μια αγκαλιά
Κράτα μου μια ματιά
στα μεγάλα σου μυστικά
μη μου λες καληνύχτα
δεν τελειώνει η νύχτα για μας
Σαν όνειρο θα σε βρω
που βγαίνει αληθινό

Ραντεβού στα όνειρά σου
στον παλμό του έρωτά σου
για μια βόλτα στης αγάπης τα κρυφά
Ραντεβού στη μοναξιά σου
συντονίσου στην καρδιά σου
το ταξίδι συνεχίζεται για μας

Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας
Μουσική: Χρήστος Δάντης
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Δάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...