17 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!



Πάντα εσυ του πόθου μου είσαι το νησί,
πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσυ,
στην ξενιτιά μου η μονακριβη ελπίδα,
πάντα ο φάρος στο χαμό μου,
η αμμουδιά στο γυρισμο μου
και στη δίψα το νερό μου είσαι εσυ...

Κι αν ο χρονος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικησω
κι οταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα, αγκαλιά στο Θεό,
πάντα, σ' ενα τανγκο για δυο
μαζι για πάντα.....

Πάντα εσυ η επομενη μου θα'σαι η γη,
εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή,
εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος,
κι ολα θα'χουν γίνει ενα
μες στο φως αναστημενα
και για πάντα ερωτευμένα
ολα εκεί......

Κι αν ο χρονος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικησω
κι οταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα,
αγκαλιά στο Θεό, πάντα, σ' ενα τανγκο για δυο,
μαζι για πάντα.....

Κι αν ο χρονος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλια συμπαντα θα ενωσω
χίλια θαύματα θα δώσω
κι οταν δίπλα μου σε νιώσω
θα'ναι μια στιγμή για πάντα,
αγκαλιά στο Θεό,
πάντα, σ' ενα τανγκο για δυο,
μαζι για πάντα......

Τη μουσική της ταινίας έχουν ερμηνεύσει ένα σύνολο εγχόρδων από τη Νέα Υόρκη, τη Βοστόνη, και το Κολόμπους (Οχάιο) ο Άγγλος μπαντονεονίστας Julian Roland, καθώς και Έλληνες μουσικοί που δημιούργησαν ένα αρκετά μεγάλο συμφωνικό σύνολο που ξεπερνά τους 70 μουσικούς.Τη μουσική υπογράφει ο Γιάννος Αιόλου. Το τραγούδι της ταινίας 'Μια στιγμή για πάντα' είναι βασισμένο στο κεντρικό θέμα της μουσικής της ταινίας. Τους στίχους έχει γράψει η Ελένη Ζιώγα και έχει ερμηνεύσει εξαιρετικά ο Γιώργος Νταλάρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...