Άιντε!!! Μη περιμένεις να περάσουν οι θύελλες χόρεψε στη βροχή!


Η Ελένη Βιτάλη με την Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας.
Στίχοι & Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης, Ογδοντάκης 1928.

Πρώτη εκτέλεση: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Άλλες ερμηνείες: Βαγγέλης Σοφρωνίου || Ρόζα Εσκενάζη || Χαρούλα Αλεξίου

Τα ματάκια σου τα δυο
δεν τα βλέπω κι αρρωστώ
σαν τα βλέπω με τρελαίνουν
και στον Άδη με πηγαίνουν

αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου

Με τα φρύδια τα σμιχτά
τα χειλάκια σου ανοικτά
μου 'χεις κάψει την καρδιά μου
και πονούν τα σωθικά μου

αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου

Έλα να σε παντρευτώ
Ελενάκι ζηλευτό
άλλη μια φορά στο λέγω
μ' έκανες λωλό και κλαίγω

αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...