Η ζωή είναι «ένα πραγματικό σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες»!

Ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξεις τη ζωή σου! 
Μπορεί μερικές φορές να νιώσατε ότι έπρεπε να είχατε αρχίσει να αλλάζετε τη ζωή σας νωρίτερα, όταν ήσασταν παιδιά ή στην εφηβεία ή στη δεκαετία των 20 ή των 30. Ή ότι θα έπρεπε να είχατε γεννηθεί σε άλλες πιο κατάλληλες συνθήκες αμέσως μόλις ήρθατε σε αυτή τη γη. Μπορεί να αισθάνεστε ότι είναι πολύ αργά πια για εσάς τώρα. Ακόμα κι αν αισθάνεστε κολλημένες, τα πράγματα δεν είναι έτσι ή τουλάχιστον μπορούν να γίνουν και διαφορετικά.
Τη σπρωξιά που ήθελα για να πάρω εμπρός και να ξεκινήσω το νέο κύκλο ζωής μου, μου την «έδωσε» μια συγγραφέας, η Louise L. Hay. Γράφει λοιπόν η 75χρόνη Louise στο βιβλίο της «Γυναικεία Δύναμη» (εκδ. Η δυναμική της επιτυχίας) : «…Η δική μου ζωή άρχισε να έχει πραγματικό νόημα όταν είχα πια περάσει τα σαράντα. Στα πενήντα μου έφτιαξα τον εκδοτικό μου οίκο, που ήταν μικρός στην αρχή. Τον πρώτο χρόνο, το κέρδος μου ήταν σαράντα δύο δολάρια! Στα πενήντα πέντε μου μπήκα στον κόσμο των κομπιούτερ. Πρέπει να πω ότι με φόβιζαν στην αρχή, αλλά παρακολούθησα κάποια μαθήματα και ξεπέρασα το φόβο μου. Σήμερα έχω τρία κομπιούτερ και ταξιδεύω πάντοτε με το φορητό μου υπολογιστή. Στα εξήντα μου έφτιαξα τον πρώτο μου κήπο. Την ίδια εποχή γράφτηκα σε μια σειρά μαθημάτων τέχνης για παιδιά και άρχισα να ζωγραφίζω. Τώρα, στα εβδομήντα μου, με κάθε χρόνο που περνάει γίνομαι πιο δημιουργική και η ζωή μου γίνεται πιο πλούσια, πιο γεμάτη. Γράφω, δίνω διαλέξεις, διδάσκω. Διαβάζω και μελετώ σε μόνιμη βάση. Ο εκδοτικός μου οίκος είναι πάρα πολύ επιτυχημένος. Ασχολούμαι με ενθουσιασμό με την κηπουρική χωρίς χημικά και παράγω μόνη μου το μεγαλύτερο μέρος της τροφής μου. Αγαπώ τις συντροφιές και τα πάρτι. Έχω πολλούς αγαπημένους φίλους και ταξιδεύω πολύ. Παρακολουθώ επίσης, μαθήματα τέχνης μια φορά την εβδομάδα. Η ζωή μου είναι ένα πραγματικό σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες.» Δεν είναι πολύ αργά για να βελτιώσετε κάτι στη ζωή σας από τη στιγμή που πραγματικά θέλετε να την αλλάξετε. Μπορείτε να κάνετε αυτό που θέλετε όπου και αν βρίσκεστε αυτή τη στιγμή. Ξεκινήστε από αυτό. Κάντε μια μικρή αλλαγή, αν μόνο αυτό είναι δυνατόν. Από αυτή τη μικρή αλλαγή θα ανεβάσετε την αυτοπεποίθηση σας και θα βασιστείτε σε αυτήν για να προχωρήσετε σε περισσότερες και ίσως ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές.
Ξεκινήστε από σήμερα, από τώρα!
-Σκεφτείτε τι πραγματικά θέλετε να αλλάξετε στη ζωή σας.
-Επιλέξτε για αρχή ένα πράγμα ή μια συνήθεια πάνω στο οποίο θα επικεντρωθείτε.
-Κάντε μικρά καθημερινά βήματα.
Όλες μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας «ένα πραγματικό σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...