Η νύχτα μυρίζει γιασέμι



Τα μικρα πραγματα ειναι ωραια
οποιος δεν με πιστευει ,ας κοιταξει τ`αστερια
οποιος δεν το πιστευει,ας κοιταξει το γιασεμι
τοσο εντονο αρωμα απο τοσο μικρουλι ανθος

Αυτο ειναι το τραγουδι των μικρων πραγματων.


Tα πιο ωραία πράγματα είναι αυτά τα μικρά πράγματα που για τον καθένα μας είναι ξεχωριστά και που στις μέρες μας ίσως δεν έχουμε χρόνο να τα εκτιμήσουμε όπως θα έπρεπε και να δούμε πόση αξία έχουν.
μια βόλτα με φίλους...
μια μπύρα δίπλα στην θάλασσα...
μια καλημέρα από έναν όμορφο άγνωστο...
ένα φιλί με πάθος...
μια τρυφερή αγκαλιά...
μια όμορφη κουβέντα από κάποιον που σε νοιάζεται...
ένας καφές με ωραία μουσική...
μια βόλτα στη φύση βγάζοντας φωτογραφίες...
οι αναμνήσεις σου που σε κάνει να γελάς...
εκείνοι που ξέρεις ότι θα είναι πάντα δίπλα σου ότι και αν συμβεί
ενά σουφλέ σοκολάτας με 2 κουταλάκια
μια ωραία συζήτηση
το παιδάκι που σε λέει “θέλω αγκαλίτσα σου”

και άλλα πολλά πολλά μικρά και μερικές φορές ανόητα.



Ένας κόσμος τραγούδια,
ένα δάσος "σ'αγαπώ"...
μες τα μάτια σου παίζουνε κρυφτό..
έχεις μπει στη ζωή μου,
την καρδιά μου να πονάς
κι απ' το γέλιο στο δάκρυ με γυρνάς...
Να σε πάρω δικιά μου με έναν έρωτα τρελό
φουρτουνιάζει κι απόψε το μυαλό!
Το φεγγάρι αλήτης σου χαϊδεύει το κορμί
κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί.

Τώρα τι να σου πω....
Φταίω, που σ'αγαπώ!!
Τ'άστρα χίλιοι καημοί
κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί.

Ταξιδεύω μαζί σου κι ειν' οι σκέψεις μου κρυφές..
μα ταξίδι δεν κάναμε ποτές..
Να σε κάνω δικιά μου σε φωνάζω τις βραδιές,
μα δεν ήρθες και σήμερα και χθες..
Είμαι μόνος κι απόψε μέσα σε όνειρα φωτιά,
η αγκαλιά σου για μενα ξενητιά, το φεγγάρι αλήτης..
σου χαϊδεύει το κορμί
κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί..

Τώρα τι να σου πω...

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Θέμης Αδαμαντίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...