Καλημέρα! "Να σε δω να γελάς!"





Μέρες φθινοπώρου στη ψυχή σου δε θέλω
μόνο καλοκαίρια κρύβω για να σου φέρω
κρύες μοναξιές μη σε τυλίξουνε
μόνο η δική μου αναπνοή

 Να σε δω να γελάς να μου λες σ΄αγαπώ
το πρωί να ξυπνάς και να σ΄έχω εδώ
να γελάς και μαζί να γελάει η ζωή σαν παιδί
  Να σε έχω αγκαλιά και να μοιάζει η γη
δίπλα σου μια σταλιά αφού όλα είσαι εσύ
να σε δω να γελάς μόνο αυτό σου ζητώ
σ΄αγαπώ

 Νύχτες του χειμώνα το κορμί σου μη νιώσει
είμαι αυτός που ξέρει από τι να σε σώσει
κρύες μοναξιές μη σε τυλίξουνε μόνο
η δική μου αναπνοή

Να σε δω να γελάς να μου λες σ΄αγαπώ
το πρωί να ξυπνάς και να σ΄έχω εδώ
να γελάς και μαζί να γελάει η ζωή σαν παιδί
 Να σε έχω αγκαλιά και να μοιάζει η γη
δίπλα σου μια σταλιά αφού όλα είσαι εσύ
να σε δω να γελάς μόνο αυτό σου ζητώ
σ΄αγαπώ

Στίχοι: Νίκη Σπυροπούλου Μουσική: Αντώνης Σκόκος Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Σχοινάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...