Είπαν.... "Είμαστε πάντα στην ίδια ηλικία μέσα μας."


Coco Chanel 
"Κανένας δεν είναι νέος μετά τα σαράντα, αλλά μπορεί να είναι κανείς ακατανίκητος σε όλες τις ηλικίες."
"Κάθε γυναίκα έχει την ηλικία που της αξίζει."

Βικτώρ Ουγκώ
"Βλέπει φλόγα στα μάτια των νέων. Μα στα μάτια των γέρων βλέπεις φως."

Gina Lollobrigida
"Η ηλικία των γυναικών είναι ένα ρολόι που στα μικ΄ρα χρόνια πάει μπροστά και στα μεγάλα πίσω."

Mary Quant (Η δημιουργός της μίνι φούστας)
"Μια γυναίκα είναι τόσο νέα οσο το γονατό της."

Jean-Paul Richter
"Ζήσε τη ζωή σου και ξέχασε την ηλικία σου."

Gertrude Stein
"Είμαστε πάντα στην ίδια ηλικία μέσα μας."

Anne Sexton
"Κανένας στα όνειρά τους δεν είναι 80 χρωνών."

Hugh Hefner
"Για πολλούς λόγους, είμαι νεώτερος τώρα απ` ό,τι ήμουν είκοσι χρόνια πριν."

May Sarton
"Μη μου στερείς την ηλικία μου. Την έχω κερδίσει!"

Γιάννης Καραλής
"Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες, γι` αυτό οι σαραντάφες έχουν διπλές τις χαρές."

Όταν κανείς αγαπάει, είναι πάντοτε είκοσι χρονών.

Ο έρως χρόνια δεν κοιτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...